BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 7 April 2011

Depress..

Kesihatan semakin lemah. Hati yang tak sihat...Demi menghiburkan hati sang isteri yang asyik membelenggu emosi, sang suami mula memancing si isteri.
Sang suami : Siap yang, jom ikut...
Abg tengok fish worrior dulu lah...
So, hati sang isteri pun mula flowery, dalam masa lima menet sang isteri pun bersiap membawa muka tak mandi...
Oke, siap abg! Jom!
Suami tahu apa kegembiraan saya...'ADAM' lah jawabnya...

Abaikan kaki yang agak kuanghajar tue...
 Bila bercakap dengan Adam, semua masalah aku hilang...Sumpah ai tell yu...

Terbaekkkk.... 
Itulah suami aku *bukan gambar diatas hokeh!*...Walaupun tak pandai ber-romantika de amor, beliau akan cuba buat aku lupa apa yang aku sepatutnya tak perlu fikir...Aku tahu ada kalanya aku terlanjur tindakan. Kurang berfikir dan terlalu taksub dengan emosi sendiri...
 
P/s : Redha itu indah...tapi tak mudah..Aku dijadikan dengan emosi...Aku berhak bersedih....
~Oke bersurai~

0 orang cute...: