BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 5 April 2011

Mendung ber-arak *Haippppp! haram!*...

Mood aku adalah mendung, tapi takleh nak salahkan cuaca sebab minggu lepas hujan nonstop...Oke, takda kaitan dengan cuaca pon...
Perkara mendung satu :
MissFa : Encik, macamana status application ai?
Salesman : In process lagi la, coz diorang nak call abang dulu...
MissFa : Oke! *sentap disitu*...
(tak payah la yuols paham betol2...)
Perkara mendung dua :
Zura : Kak, nak pi check x arinie?
MissFa : Zura check la...
*tet...tet...tet*
Zura : Kak, tak masuk lagi...zura frust la...
MissFa : Oke *nada frust jugak disitu*
Perkara mendung tiga :
I AM CURRENTLY SELFLESS...Terasa nak menangis secara tiba-tiba...but it won't solve anything right?. The best way is to keep on trying...
Oh Tuhanku. Terasa macam _____________ (Oke, takyah isi tempat kosong)
Well, to be positive ia mendekatkan aku dengan pencipta...
Dan aku mula menganggap, setiap hari aku adalah special. Walaupon kami (husband n wife) hanya duduk terbaring-baring on sofa watching Fish Worrior saja tiap malam, tapi aku enjoy kehidupan ni to the fullest. Dan untuk semua ini, wajiblah aku bersyukur...Alhamdulillah...

Terbaring di sofa menonton fish worrior...
Lastly, first pic untuk blog aku untuk tatapan...
Actually bukan atas sofa sangat pun...
 Oke bersurai...

0 orang cute...: