BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 18 April 2011

MyViva...

Sang kancil telan duit aku ringgitmalaysiaseributigaratus sahaja...D.A.M.I.T...RM1300.00 'SAHAJA' tuh aku boleh buat buat beli Mary Kay Foundation & SK2 Facial Treatment Assence 250ml lagi!...
 
 Talking about makeup n skincare, my favorite makeup foundation has always been the Mary Kay medium coverage, ivory...

Foundation aku harus ada dua, Mary Kay is the first, Simply CT adalah back-up coz kadang2 aku lambat order bila Mary Kay finishhhhhh (T_T)...

Skin Care...
Oke ladies, stop with make-up & skincare coz i sound silly talking bout makeup wat so ever ...heh...  Im not in to it...bla...bla...bla...

Jom sambung cerita sang kancil dengan tuannya balik...Sepanjang aku ulang-alik Jitra to UUM, dah dua kali sang kancil neh masuk workshop...Mama told me to change new car...omaigod...i really2 depress...Aku dengan husband pernah buat perancangan jangka masa panjang masa baru2 newly wedd dulu, ecehhh...Perancangan dalam masa empat tahun kami harus tukarkan sang kancil kepada sang Swift coz Swift is my dream car since before married lagi...Beliau cakap lepas habis bayar Honda, beliau berani amek Swift untuk aku...tapi sekarang Swift adalah bukan lagi senarai perancangan 'empat tahun kemudian' kami...tsk...tsk...

Well, nobody is perfect...Ehhh tetiba plak...bukan macam tue...thing is, kita hanya merancang n Allah yang menentukan...
 
Agak uzur sang kancil itu...
And finally, hanya My Viva saja yang aku mampu buat masa ini...Tapiiii aku prefer yang elite, cover depan nampak oke kan,overall semua oke dengan kemampuan aku, InsyaAllah...however, belakang macam kena tambah spoiler lah kan...takpa2 yang itu biar encik husband sempurnakan...
Geeeeerrrr, I feel bad for this...butttt of course wajib ended with 'Alhamdulillah' lah kan...Syukur...

Hey! I have nothing to wear for our family vacation...lets do some window-shopping...harharhar...

Bye!

0 orang cute...: