BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 26 May 2011

Cerita semalam...

Deary....
Semalam balik dari office, aku sangat tak ada mood...disebabkan tak ada jiwa, aku terpaksa...diulangi terpaksa hiburkan jiwa dengan aktiviti beli-dan-belah...Kat Jitra neh mana lagi kalau bukan Jitra Mall kan...Alhamdulillah la, kalau ada Queensbay ka Gurney kat sini pasti aku tak dapat kawal diri kan...dalam pukul 4.15 p.m, ada lebih kurang sejam untuk tunggu the husband balik. Aku takmau duduk rumah sorang, nanti aku fikir macam-macam...Jadi aku gamble sorang2 bershoping secara wanita sopan...dalam erti kata lain...letih-balik-kerja-jalan-pakai baju-kurung-belum-makan...ohhh complete dengan ciri-ciri seorang yang memaksa diri sendiri bershoping...Oke...Nie lah hasilnya...

Takda lah barang apa pun aku beli...just suam-suam kuku saja...Apa yang aku rasa murah dan chumil-chumil aku grab tanpa segan silu...nak segan apa kan, aku tak heran pun kalau orang pandang aku semacam ke dua macam...barang first aku beli...
Weyhhh...selendang neh aku round sampai tiga tingkat nak cari yang paling murah...RM10.00 wowwww...dapat jugak...
Cantik tak..chumil tak???RM0.80...kalau tak sedar diri tadi, aku dah grab banyak warna tau...tapi memandangkan yang dulu pun tak terpakai, aku amek 2 sahaja...
Maafkan kualiti gambar yang tak baik, satu color kuning n satu color pink pearl...Sangat jatuh cinta dengan harga RM3.90 setiap satu dari kedai Pinky...
Cute kan, ini bukan tabung, the husband tertipu saat nampak benda alah nie kat atas meja solek kami...ini sejenis tong sampah kecik...Dah lama plan nak beli tong sampah kecik coz dah letih ulang alik kuar bilik ke kitchen untuk buang cotton-cotton n wipe tissue yang aku guna untuk remove makeup...So, dapat lah benda alah nie dengan harga RM3.90...
Hey, aku tak pernah cuba tau eye-liner putih...tapiiiii aku sangat sukaaaaa bangat dengan hasil crayon kajal RM4.90 nie...nanti aku tunjuk hasilnya oke...
Yang nie black crayon...aku tak try lagi...tapi macam tak menjadi sangat...jugak RM4.90...
Nie aku terbeli tau...sebab SA tue cakap lipstik nie ada kologen...aku try pakai...sejuk bibir weyhhh...brand Chantek...Ntah la, bedal saja la...tapi satu yang aku suka dia menyerap, lambat hilang walaupun lepas makan...Not bad lah kan...
Oke...mari kita tengok hasil Crayon Kajal yang dijanjikan tadi...Korang komen dalam hati saja lah oke...
Orang cakap aku menangis...hihi...me likey...
Oke lah...Aku dah takda idea....Bye semua...

P/S : aku tengah try VCO & skin care Mary Kay...nanti aku review hasilnya oke...

0 orang cute...: